Podívejte se, kde všude již využívají interaktivní prémiové řešení SchoolBoard

Hlavní město Praha

Středočeský kraj

Jihočeský kraj

Plzeňský kraj

Karlovarský kraj

Ústecký kraj

Liberecký kraj

Královéhradecký kraj

Pardubický kraj

Kraj Vysočina

Jihomoravský kraj

Olomoucký kraj

Moravskoslezský kraj

Zlínský kraj

Praha Albrechtická
Praha Beníškové
Praha Biskupská
Praha Boloňská
Praha Dunická
Praha Dvouletky
Praha Gen. Janouška
Praha Hlubočepská
Praha Jesenická
Praha Karasova
Praha Klausova
Praha Klíčanská
Praha K Poště
Praha Křejpského
Praha Libčická
Praha Lounských
Praha Maříkova
Praha Na Balabence
Praha Na Florenci
Praha Nademlejnská
Praha Na Chodovci
Praha Na Rejdišti
Praha Nám. Osvoboditelů
Praha nám. Svobody
Praha Naskové
Praha Nepomucká
Praha Novoborská
Praha Polesná
Praha Sídliště
Praha Smetanova
Praha Tréglova
Praha Vítkova
Praha Za Nadýmačem
Praha Kodaňská
Praha U Vysoč. pivovaru
Praha W. Churchilla

Benešov Malé náměstí
Benešov Pražského povstání
Beroun Vladislava Vančury
Beroun Husovo náměstí
Březnice 9. května
Břežany II
Církvice
Čerčany Sokolská
Černošice Karlická
Černošice Pod Ptáčnicí
Dobřejovice Polní
Dolní Beřkovice
Horní Kruty
Chrustenice
Chyňava
Jestřábí Lhota
Kamenný Přívoz
Kladno Dánská
Kladno Doksy
Kladno, náměstí Edvarda Beneše
Kladno Školská
Kněževes U Školy
Koleč
Kolín Chelčického
Komárov Buzulucká
Králův Dvůr Pod Hájem
Kutná Hora 17. listopadu
Libčice nad Vltavou Chýnovská
Mečeříž
Mělník V Zátiší
Mníšek pod Brdy Nová
Nechvalice
Nelahozeves Školní
Neratovice Dr. E. Beneše
Neratovice Hamplova
Opolany
Ořech Karlštejnská
Otvovice
Pavlíkov
Pchery U Kostela
Poděbrady U Bažantnice
Pozdeň
Přerov nad Labem
Roudnice nad Labem Školní
Roztoky Přemyslovská
Řevnice Mníšecká
Slaný Cyrila Boudy
Slaný Vítězná
Stará Huť U Školy
Středokluky Školská
Stříbrná Skalice Sázavská
Svinaře
Třebestovice
Tursko Pražská
Úmyslovice
Velký Borek, Školská
Velvary U Cukrovaru
Vestec U Hřiště
Votice Sadová
Vraný
Zlosyň
Zvánovice
Zruč nad Sázavou Na Pohoří

Blatná Šilhova
Blatná Husovy Sady
Blatná Vrchlického
Černá v Pošumaví
České Budějovice Jana Opletala
České Budějovice Okružní
České Budějovice Pražská
České Budějovice Vl. Rady
České Budějovice Vrchlického nábřeží
Dobrá Voda u Českých Budějovic Zacharova
Hluboká nad Vltavou Masarykova
Hluboká nad Vltavou Ruská
Jindřichův Hradec Pod Kasárny
Jindřichův Hradec Štítného
Kluky
Lnáře
Milevsko Jeřábkova
Ostrovec
Radomyšl Školní
Sedlice Komenského
Stachy
Tábor Dlouhá
Tábor Čelkovice
Tábor nám. Mikuláše z Husi
Týn nad Vltavou Hlinecká
Týn nad Vltavou Komenského
Vitějovice
Vodňany Náměstí 5. května

Horažďovice Hradešice
Horšovský Týn Pionýrů
Horšovský Týn Vančurova
Klatovy Tolstého
Kožlany Dr. E. Beneše
Obora
Staňkov Puclická
Strašice
Stříbro P. Holého
Stříbro Soběslavova
Šťáhlavy Smetanova

Bečov nad Teplou Školní
Březová Smetanova
Habartov Karla Čapka
Karlovy Vary Dvořákova
Karlovy Vary Fibichova
Karlovy Vary Kpt. Jaroše
Karlovy Vary Krušnohorská
Karlovy Vary Mládežnická
Karlovy Vary Truhlářská
Karlovy Vary Vilová
Lázně Kynžvart K Rybníku
Luby
Mariánské Lázně Poštovní
Ostrov Myslbekova
Potůčky
Sokolov Staré náměstí
Tři Sekery
Velká Hleďsebe Tyršova

Bílina Za Chlumem
Blšany
Černčice
Česká Kamenice Dukelských hrdinů
Děčín Jalůvčí
Děčín Pohraniční
Domoušice
Dubí Tovární
Duchcov Husova
Duchcov Osecká
Duchcov Tyršova
Duchcov Velká okružní
Háj u Duchcova Kubátova
Klášterec nad Ohří Krátká
Krupka Lípová
Libčeves K Zámku
Litvínov Čapkova
Litvínov Gluckova
Litvínov Ladova
Litvínov Soukenická
Litvínov Školská
Litvínov Tylova
Litvínov Ukrajinská
Louny Poděbradova
Louny Přemyslovců
Louny V Domcích
Ohníč
Peruc Pivovarská
Podbořany Bratří Čapků
Rumburk Sukova
Strupčice
Teplice Plynárenská
Třebušín
Ústí nad Labem Hoření
Ústí nad Labem Rozcestí
Ústí nad Labem Vinařská
Varnsdorf Národní
Varnsdorf T. G. Masaryka
Velké Březno
Velké Chvojno
Zabrušany
Zabrušany Želénky
Žatec Fügnerova
Žatec Otakara Březiny
Žatec U Jezu

Česká Lípa Moskevská
Česká Lípa Sosnová
Horní Police Křižíkova
Jablonec nad Nisou Nová Pasířská
Jablonec nad Nisou Dolní
Jablonec nad Nisou Tichá
Jablonec nad Nisou J. Hory
Jablonec nad Nisou Slunečná
Jablonec nad Nisou Sokolí
Jablonec nad Nisou Švédská
Jablonec nad Nisou V. Nezvala
Liberec Broumovská
Liberec Na Pískovně
Lučany nad Nisou
Nový Bor Křižíkova
Příšovice
Rádlo
Šluknov T.G.Masaryka
Turnov náměstí Českého Ráje
Železný Brod Koberovská
Železný Brod Na Vápence
Železný Brod Slunečná

Bartošovice v Orlických horách
Cerekvice nad Bystřicí
Čermná nad Orlicí Malá Čermná
Červený Kostelec Náchodská
Červený Kostelec Olešnice
Hronov Velký Dřevíč
Kněžnice
Kostelec nad Orlicí Tyršova
Lhota pod Libčany
Libčany
Liberk
Libošovice
Milíčeves
Náchod Havlíčkova
Náchod Komenského
Náchod Myslbekova
Náchod Vítkova
Nepolisy
Nový Bydžov U Plovárny
Ostroměř Školní
Police nad Metují Komenského nám.
Předměřice nad Labem Školská
Rychnov nad Kněžnou Komenského
Skřivany Dr. Vojtěcha
Sobotka Jičínská
Stěžery Spojovací
Svoboda nad Úpou Kostelní
Týniště nad Orlicí Družstevní
Týniště nad Orlicí Lipská
Úpice Plickova
Vítězná Kocléřov

Bylany
Dlouhoňovice, Školská
Hrochův Týnec Sídliště
Choceň Vostelčice
Chrast Filcíkova
Letohrad Taušlova
Mladějov na Moravě
Orel
Pardubice Prodloužená
Přelouč, K. H. Máchy
Skuteč Komenského náměstí
Skuteč Poršova
Svitavy-Lány Úvoz
Tuněchody
Vysoké Mýto Jeronýmova
Vysoké Mýto Žerotínova
Žamberk, Tylova

Bystřice n. P. Nádražní
Bystřice n. P. Okružní
Třešť Černovice
Havlíčkův Brod Nad Tratí
Humpolec Školní
Chotěboř Víska
Jihlava Masarykovo náměstí
Jimramov Padělek
Jiřice
Krucemburk Javorová
Nádražní
Náměšť nad Oslavou Třebíčská
Pelhřimov U Stínadel
Počátky Komenského sady
Přibyslavice
Rožná
Stařeč Římov
Světnov
Třebíč Tomáše Bati
Velký Beranov Vysoké Studnice
Vír
Vyškov Puškinova
Vojnův Městec

Blansko Žižkova
Boskovice, Nám. 9. května
Brno Hochmanova
Brno Kotlářská
Brno Poříčí
Brno Pražská
Brno Skořepka
Dolní Dubňany
Dolní Kounice Nové Bránice
Dubňany Hornická
Hodonín Jilemnického
Hodonín Lužní
Hodonín Štefánikova
Hrušky Hlavní
Hustopeče Šafaříkova
Ivančice Chřestová
Jedovnice Zahradní
Luleč
Mokrá Horákov
Olšany
Rajhrad Masarykova
Rakvice Horní
Rašovice Rašovice
Rousínov Habrovanská
Šitbořice
Šitbořice Nikolčická
Šlapanice
Tetčice
Tetčice Tyršova
Těmice
Tištín
Tučapy
Velká nad Veličkou
Velké Pavlovice
Vyškov Čtvrtníčkova
Vyškov Sochorova
Zbýšov
Znojmo Přemyslovců
Žďárná
Žeravice
Židlochovice Nádražní
Židlochovice Tyršova

Bernartice
Dolní Studénky Králec
Hranice Struhlovsko
Kojetín Komenského náměstí
Olomouc Dělnická
Olomouc Jílová
Olomouc Žižkovo nám.
Písařov
Přerov Bajákova
Přerov Na odpoledni
Stará Červená Voda
Šternberk Lužice
Tovéř
Uhelná
Uničov Medlov
Vidnava Zahradní

Budišov nad Budišovkou
Frýdek – Místek Ke Splavu
Havířov Resslova
Holasovice Loděnice
Chlebičov Komenského
Litultovice Jezdkovice
Markvartovice Šilheřovická
Město Albrechtice
Mosty u Jablunkova Střed
Opava Olomoucká
Ostrava A.Gavlase
Ostrava Františka Formana
Ostrava J. Skupy
Ostrava J. Šoupala
Ostrava J. Valčíka
Ostrava Rezkova
Ostrava Šeříkova
Ostrava Tylova
Ostrava Varenská
Ostrava Volgogradská
Ostrava Dubina Jana Maluchy
Paskov Místecká
Příbor Lidická
Slavkov Ludvíka Svobody
Sviadnov Na Drahách
Třinec Jablůnkovská
Vratimov Na Vyhlídce

Co o používání interaktivního displeje SchoolBoard řekli

Mateřská škola Horní Police, Křižíkova

Moc Vám děkuji za rychlé jednání při předávání interaktivní tabule, školení a pružnost při fakturaci. Moc si vážím vzájemné spolupráce. Zároveň bych chtěla poděkovat i Vašemu týmu zaměstnanců, kdy opravdu jejich přístup je profesionální a po technické odbornosti dokonalý. Zaměstnanci vše po sobě uklidí a nezanechají po sobě ani smítko J. Myslím, že můžete být pyšní na spolehlivost vašich zaměstnanců. A máte velkou oporu, když tým zaměstnanců takto pracuje.

Stanislava Holovská, ředitelka školy

Mateřská škola Neratovice, Hamplova

S displejem se stále seznamujeme. Už jsme použili některé nainstalované aplikace, které se dětem moc líbily a zpestřily nám výuku (př. procvičování barev, tvarů, domácí zvířata ap.). Podotýkám, že ve třídě máme ty nejmenší děti, ale ani ony neměly problém na displeji pracovat, dokonce samy chtěly “ještě”.

Displej jsme použili i jako “velkou televizi” pro pouštění výukových DVD, na kterou krásně viděli všichni. Ještě jsme zdaleka nevyužili všechny možnosti, které displej nabízí, ale věřím, že do budoucna vše zvládneme. Už teď můžu říci, že je to velmi přínosná pomůcka v této elektronické době.
S pozdravem 

Jana Kšírová, vedoucí MŠ Sluníčko, Hamplova, Neratovice

Mateřská škola Fryšták, nám. Míru

Třída předškolních dětí Sluníček (SchoolBoard č. 1)
SchoolBoard využíváme pro rozvoj grafomotoriky a ke kreslení. Výhodou je připojení tiskárny, která umožňuje obrázek vytisknout, a děti si ho tak mohou odnést domů. Výukové programy nám pomohly zkvalitnit výchovný program, SchoolBoard je pro děti stále atraktivní, motivuje je ke společné činnosti.

Názornost výuky je větší, když děti vidí pohyb, slyší zvuk, mohou si zazpívat písničky s hudebním doprovodem, případně zatancovat.Kromě výukových programů umožňuje promítat prezentace, fotografie dětí, pohádky….
Její přínos vidíme jako velmi pozitivní.
Helena Ohlídalová & Alexandra Hochmajerová 

Odloučené pracoviště (SchoolBoard č. 2):
SchoolBoard je jedna z nejpoužívanějších pomůcek. Rádi s dětmi využíváme všechny materiály “Kamínků”, hlavně úkoly na rozvoj předmatematické gramotnosti, to děti baví nejvíc. Zatím nejzajímavější bylo animační zpracování krátkého pohádkového filmu o Krtečkovi, který jsme s dětmi a rodiči vytvořili a ihned jsme ho mohli na velké obrazovce shlédnout. Někdy v pátek pouštíme dětem diskotéku z YouTube, rády cvičí a tančí na předvolené programy, které SchoolBoard nabízí. Pro nejstarší předškoláky jsme využili fantastický 3D vzdělávací projekt o lidském těle. Získanými znalostmi jsme ohromili i studenty střední zdravotnické školy. Mezi nejoblíbenější aktivity, kromě úkolů z “Kamínků”, patří volné kreslení dětí a bludiště. Kreslení z toho důvodu, že si obrázky mohou vytisknout a bludiště proto, že mohou cestu zopakovat, vymazat, změnit barvy tolikrát, až se ujistí, že našli tu správnou cestu. SchoolBoard jsme využili i k velkoplošné prezentaci fotek a videí z besídek a vystoupení. Určitě má pro nás důležitou a nezastupitelnou funkci a je doplňkem k didaktickým a spontánním hrám dětí.
Mgr. Michaela Sovadinová

Bc. Ilona Staňková, ředitelka, Mateřská škola Fryšták

Mateřská škola Náchod, Vítkova

Paní učitelky využívají nejvíce výukové programy od Přikrylových. Jsou opravdu vynikající pomůckou a obohacením interaktivního displeje. Dále je využíván program Krteček, volné malování a tisknutí obrázků, přehrávání DVD Kostičky a DVD Cvičíme s Míšou, písně k rozvíjení tanečních dovedností a cvičení, při deštivém počasí občas pohádky (pro nejmenší). Interaktivní displej je také využíván jako klasický počítač s velkou obrazovkou, kde jsou dětem pouštěny naučné programy např. o přírodě, chování, lidském těle apod., většinou z youtube nebo jako krátkodobé video v rámci doplňkové aktivity “Kutílci”. U Barevných kamínků scházel učitelkám program na téma “Moje tělo”. Srovnání s interaktivní tabulí – u interaktivního displeje nám vyhovuje velikost i možnost přemísťování a pohybu. Jsem ráda, že jsem vybrala SchoolBoard azároveň zakoupila výukové programy. Ovládání je snadné a zatím bez jediné poruchy. 

Jana Chmelíková, MŠ Náchod, Vítkova

Lentilka integrační školka a rehabilitační centrum Pardubice, Prodloužená

„Interaktivní displej SchoolBoard si nemohou vynachválit jak děti navštěvující naši integrační školku, tak i my, pedagogové. SchoolBoard používáme prakticky denně. Zakoupili jsme si k němu „na zkoušku“ několik výukových programů „Barevné kamínky“, s nimiž je předškolní příprava pro děti rázem atraktivnější. Děti se s jeho pomocí zdokonalují ve zrakovém a sluchovém vnímání, logickém myšlení a komunikaci. Velmi nám vyhovuje velký, naklopitelný displej, který umožňuje nácvik grafomotoriky jak ve svislé, tak i vodorovné rovině. Investice do nákupu tohoto zařízení se určitě vyplatila a dnes je SchoolBoard naším cenným společníkem“. 

Mgr. Bc. Martina Votke, Lentilka-Integrační školka a Rehabilitační centrum, Prodloužená, Pardubice

SchoolBoard reference

Mateřská škola Dubí, Tovární

Za naši MŠ Cibuláček v Dubí se ráda připojím s velmi dobrou referencí na SchoolBoard. Po delším vybírání a rozhodování mezi interaktivní tabulí, velkými tablety či MagicBoxem jsme se v závěru loňského roku rozhodli pro techniku spojující veškeré naše požadavky, a to pro SchoolBoard. Již od prosince, kdy nám byl instalován, s ním děti ve všech odděleních napříč celou školkou pracují.

Pracujeme nejen s nainstalovanými programy – skládačky s krtečkem, pexesa, logopedické hrátky, cvičení s Míšou (Youtube), ale zejména s interaktivními programy pro předškolní vzdělávání od tvůrce, pana Přikryla ze společnosti Barevné kamínky. Ihned po Novém roce jsme si zaplatili několik programů s jednotlivými měsíci, takže pokryjeme v podstatě celý rok. Obsluha SchoolBoardu je jednoduchá,všechny paní učitelky jej zvládnou ovládat. Taktéž technická podpora ze strany dodavatele je velmi pružná a příjemná.
Z těchto důvodů uvažujeme do budoucna o pořízení ještě jednoho SchoolBoardu na školku.
Velmi děkujeme za spolupráci 

Za MŠ Cibuláček Kateřina Kazdová

Mateřská škola Dobřejovice, Polní

Interaktivní displej SchoolBoard využíváme především pro zpestření činností v integrovaných blocích. Děti baví řešit úkoly v měsíčních interaktivních programech, rády si rozvíjejí postřeh, orientaci a trénují správnou výslovnost za pomoci logopedických cvičení a mikrofonu. Je s ním velmi snadná manipulace mezi třídami. Díky velkému displeji můžeme děti odměnit jejich oblíbeným tanečkem a písní od dětských interpretů.

Martina Štětinová, Mateřská škola Korálek

Mateřská škola Vostelčice

Interaktivní displej SchoolBoard se snažíme využívat minimálně jednou týdně. Využíváme ho v rámci anglického jazyka, zakoupili jsme programy Barevné kamínky (ANIMALS, FOREST), také jsme přes stránku YouTube překládali anglickou pohádku, zacvičili si, procvičili slovní zásobu.

Využíváme SchoolBoard také mimo AJ.

V březnu jsme pomocí Barevných kamínků procvičovali květiny (různé přiřazování), početní úlohy, vyhledávání hlásky ve slově, sluchová cvičení). Poté jsme si pustili video “Růst rostliny”, “Ze života mravenců” nebo zvětšené věci pod mikroskopem. Nejvíce děti zaujal program “Život pavouků”. Právě nám začíná téma Velikonoc, plánujeme využít barevné kamínky DUBEN.

Martina Jeřábková, MŠ Vostelčice

Mateřská škola Kněžnice

Konečně se nám to podařilo!

Jsme malá jednotřídní vesnická školička a již 4 roky jsme toužily pořídit pro naše děti interaktivní displej SchoolBoard. Po získání finančních sponzorských darů jsme si jej mohly zakoupit. Děti i rodiče jsou z něj stejně jako my úplně nadšení. Pojmenovali jsme si ho „Bordík“.

Téměř každý den dáváme dětem možnost se realizovat nejen v oblasti rozumové (plnění různých úkolů, vyplývajících z ŠVP PV), ale díky kreslícímu programu EasiNote si děti rozvíjejí i výtvarné fantazijní představy bez obav a ostychu. V rámci našich finančních možností jsme zatím zakoupily program „Barevné kamínky – Květen“. Také využíváme možnost pracovat s demo verzí programů „Barevné kamínky“, ale i vzdělávací aplikace v plné verzi – tvary, čísla, profese, krteček. Díky Vám Váš interaktivní displej zpestřil a obohatil vzdělávání dětí. A jeúplně úžasné, že si děti mohou hned vytisknout svůj vyplněný pracovní list z tiskárny, která je součástí SchoolBoardu. Také se snažíme, aby děti mluvily při plnění úkolů, co dělají a proč to dělají a tak si rozvíjejí svou slovní zásobu. Chystáme se s dětmi využít i práci s mikrofonem k namluvení vzkazu „Proč mám rád svou maminku“ a spojit to s fotoprezentací dění v MŠ na besídku pro maminky. Ještě jednou moc děkujeme za Vaši ochotu, prezentaci i proškolení, které bylo naprosto skvělé. A také se nám líbí, že se můžeme na Vás kdykoliv obrátit se sebemenším problémem. Zakoupení „Bordíku“ bylo pro nás správným rozhodnutím! Děkujeme.

Irena Greško, ředitelka a Mirolava Švecová, učitelka, MŠ Kněžnice, Jičín

Mateřská škola Krupka, Lípová

S SchoolBoardem jsme maximálně spokojené. V podstatě denně je využíván ve třídě předškoláků. Děti jsou nadšené a vždy se zájmem plní úkoly. Nejraději plní úkoly zaměřené na grafomotoriku. Mohou spolupracovat, vzájemně se doplňují, opravují, pomáhají si. Zvukové signály jasně napovídají, co je správně a co je třeba opravit. Nejvíce je využíván brzy ráno, kdy je ještě méně dětí a lze je všechny zapojit.

V průběhu dne se zapojují po skupinkách. Současně s SchoolBoardem jsme obdrželi i panáčka Lipáčka, který děti zpočátku motivoval v rámci programu Moje vlast. Tento program z dílny “Barevných kamínků” nás nalákal na další, které souvisí s ročním obdobím. TYTO PROGRAMY SI DĚTI OBZVLÁŠTĚ OBLÍBILY (Prosinec, Leden, Březen a v současnosti Duben, který je nepřekonatelný v “chytání vajíček”.) Výhodná je mobilita přístroje,lze ho přesunout do jiné třídy a tam s ním pracovat. Využíváme i možnosti internetu, občas si prohlížíme fotodokumentaci nebo videa s děním v MŠ. Možná, že jsme ještě neobjevili všechny možnosti, ale každopádně má tato pomůcka od nás VÝBORNOU! Máme velkou radost, že se nám podařilo díky sponzorovi a zřizovateli tuto pomůcku získat. Přála bych ji všem mateřským školám. 

Bc. Ludmila Kváčová, ředitelka MŠ Zvoneček, Lípová, Krupka

Mateřská škola Jablonec nad Nisou, Josefa Hory

SchoolBoard máme ve školce necelý rok. Používáme ho každý týden. Buď využívám nabídnutá témata a zapojím je do mého TVP. Nebo využiji připojení k internetu a použiji ho k přiblížení daného tématu dětem. Děti zde i rády malují. Velká obrazovka jim pomáhá při procvičování jemné i hrubé motoriky. Myslím, že má mnoho možností, které ještě ani neumíme využívat.

Bc. Eva Tuhá, MŠ Mšeňáček, J. Hory, Jablonec nad Nisou

Základní a mateřská škola Dobrá Voda

Jsme 4-třídní MŠ, která je součástí právního subjektu ZŠ a MŠ Dobrá Voda u Českých Budějovic. SchoolBoard používáme od prosince 2018. Díky zastupitelstvu obce, které nám schválilo investici na nákup této super výukové pomůcky, jsme připraveni na změny RVP PV v oblasti informatiky. Máme již aktivovánu většinu výukových programů Barevné kamínky, které jsou pro děti zábavné a rozvíjí osobnost dětí ve všech oblastech.


Přístroj využívají všechny děti z MŠ, jak 3-leté, tak i ti nejstarší. Každá učitelka má tedy k dispozici velký výběr činností, programů, úkolů…
Překvapila nás i „technická zdatnost“ dětí, takže dotykový displej je pro ně velká zábava, při níž se učí něco nového a poté procvičují, aniž si to uvědomují. Výborná je zpětná vazba, kdy jsou děti hned odměněny za správnou odpověď písničkou,interaktivním obrázkem. SchoolBoard využíváme k procvičení dětské grafomotoriky a postřehu, k rozvoji předčtenářské a předmatematické gramotnosti dětí, také při něm cvičíme, zpíváme, učíme se básničky, hledáme nové informace a poznatky jako ve velké encyklopedii.. Tento interaktivní displej je velkým přínosem a zpestřením ve výuce a vzdělávání předškolních dětí. SchoolBoard je inspirující nejen pro děti, ale i pro nás učitelky z Mateřské školy Dobrá Voda u Č. B. 

Vedoucí učitelka Bc. Eva Miglová a kolektiv učitelek

Mateřská škola Hranice, Soukenná

SchoolBoard využíváme každý týden k doplnění a rozšíření integrovaných bloků. Zařízení máme umístěno v předškolní třídě a každý den si na něm mohou děti procvičovat různé úkoly a zajímavé aktivity. Každý měsíc zde nalezneme tématické úkoly, které se vážou k danému ročnímu období. Interaktivní displej nám dal nové možnosti, jak ozvláštnit výuku a udělat ji zase o něco zajímavější.

Jarmila Vožňáková, ředitelka mateřské školy

Mateřská škola Praha, Novoborská

K práci s interaktivním displejem SchoolBoard přistupujeme jednak při řízené činnosti, kdy se předem připravujeme, co budeme s dětmi probírat za téma. Využíváme zejména interaktivní program „Barevné kamínky“. Jsme heterogenní třída, do plnění úkolů se s chutí zapojují děti všech věkových skupin. Dále například využíváme soubor kreslení – děti se u tabule střídají a vytváří kreslený příběh.

Spontánně volíme práci s internetem: pohybové chvilky (just dance,..), písničky, pohádky – např. s tématikou masopustu, Velikonoc. Pokud v průběhu dne narazíme na neznámé téma (věc), často dohledáme a objasníme prostřednictvím internetu v SchoolBoardu. SchoolBoard se stal naším velkým pomocníkem při vzdělávání dětí. Práce s ním je rychlá, snadná a efektivní. 

Irena Valentová, učitelka MŠ Novoborská, Praha

Základní a Mateřská škola Vír, Žďár nad Sázavou

V naší MŠ pracujeme na SchoolBoardu především s interaktivními programy “Barevné kamínky” (např. Písmáčkovy úkoly a programy k jednotlivým měsícům v roce). Programy jsou kvalitně zpracované, obsahují činnosti pro všestranný rozvoj dětí a jsou zpracovány v souladu s požadavky RVP PV. Oceňujeme snadné intuitivní ovládání interaktivního displeje a možnost připojení mikrofonu, či tiskárny. Děti si mohou své obrázky a pracovní listy ihned vytisknout a odnést domů, nebo vložit do svého portfolia v MŠ. Velkou výhodou je také skutečnost, že přístroj je mobilní, a proto je možné jej poměrně snadno přesunout do jiné třídy.

Marie Ostrá, MŠ Vír

Mateřská škola Uhelná

S SchoolBoardem jsme velmi spokojeni. Využíváme nejen zakoupené programy „Barevné kamínky“ (plníme tematické úkoly, jež jsou zaměřené na rozvoj široké škály dovedností dětí), ale také vyhledáváme na internetu obrázky k probíranému tématu, pouštíme písničky nebo pohádky na Youtube. Děti rády pracují s výukovými aplikacemi „Krtek“. Pouštíme nosiče DVD přes připojený přehrávač a cvičíme podle pohybově hudebních písniček. Děti ovládají programy dotykem pomocí prstu nebo pomocí interaktivní tužky. SchoolBoard nám šetří čas, obohacuje naši výuku a umožňuje pracovat více dětem najednou. Děti na SchoolBoardu také rády kreslí – mohou využívat velkou svislou plochu, což je přínosné pro rozvoj jejich grafomotorických dovedností. Obrázek si navíc můžeme i uložit, poslat rodičům nebo vytisknout. SchoolBoard využíváme při volných herních činnostech i řízených aktivitách.
SchoolBoard nám rovněž posloužil na společných akcích s rodičích – rodiče ocenili, že se mohli společně s dětmi podívat na fotografie z akcí, či na prezentaci v PowerPointu, kterou jsme vytvořili k příležitosti akce „Loučení s předškoláky“.

Bc. Renata Franková, ředitelka školy Uhelná

Mateřská škola Panenský Týnec

Práce na interaktivní tabuli dětem v již tak útlém věku dává jednu z možností, jak prohlubovat své znalosti v dnešním moderním světě počítačů. Pomocí SchoolBoardu si děti rozvíjejí své schopnosti v mnoha směrech. Jednou z možností je osvojení si správného úchopu psacího náčiní, díky dobře tvarovanému peru. Práce na interaktivní tabuli dokonale doplňuje rozvoj vzdělávací činnosti dětí předškolního věku.


Eva Novotná, ředitelka MŠ Panenský Týnec

Mateřská škola Louny, V Domcích

“Interaktivní displej SchoolBoard je v naší mateřské škole hojně využíván. Rádi s ním pracují paní učitelky, ale především děti, protože práce s displejem je vlastně pro každé dítě zábava. Displej využíváme ve spojení s programem Barevné kamínky, kdy děti samy plní úkoly pomocí pera, které je součástí displeje. Děti velice rády využívají i EasiNote, kdy mají volný prostor na to si namalovat, co je jen napadne a paní učitelky jsou rády, že si děti procvičí správný úchop tužky a grafomotoriku.

Při vyhledávání na internetu displej také oceníme, především ve spojení se stránkou Pinterest při vyhledávání obrázků nebo při vyhledávání na serveru Youtube, kdy dětem pouštíme pohádky nebo písničky. V porovnání s interaktivní tabulí u displeje oceňujeme hlavně jeho mobilitu, kdy si můžeme displej převézt po třídě, kam zrovna potřebujeme. Multimediální displej kladně obohatil výuku v naší mateřské škole. Děti se těší na práci s ním a pro paní učitelky je velkým pomocníkem při učení nových věcí nebo jen opakování různých činností (počty, tvary, předmatematická gramotnost aj.). 

Bc. Klára Čápová, učitelka, Mateřská škola Louny, V Domcích

Mateřská škola Litvínov, Čapkova

Interaktivní displej SchoolBoard využíváme několikrát týdně, zejména programy Barevných kamínků, také různé webové stránky, např. You Tube k přehrávání písniček, cvičení a krátkých pohádek podle přání dětí.Velký zájem mají děti o programy, které jsou již zabudované – kreslení, puzzle, skládanky.Displej máme ve třídě největších dětí, ale využívají ho i třídy s mladšími dětmi, které jednoduché úkoly také zvládnou.

Malým dětem se hlavně líbí programy s Krtečkem. Interaktivní displej nám pomáhá k všestrannému rozvoji dětí, velmi nám zpestřil vzdělávání a děti budou mít výhodu při vstupu do základní školy, kde s IT technikoubudou dále pracovat.

Bc. Miroslava Soukupová, zástupkyně ředitelky pro předškolní vzdělávání, Mateřská škola Vláček, Litvínov

Mateřská škola Háj u Duchcova, Kubátova

Jsme velice rádi, že jsme se po delším zvažování rozhodly pro pořízení tohoto multifunkčního zařízení, které se stalo zpestřením naší každodenní pedagogické práce s dětmi. Děti z naší malé třídy využívají SchoolBoard především k sestavování obrázků, výukové karty s pexesem se také hojně využívají a jsou oblíbené. Zařízení využívají také ke cvičení a sledování pohádek.

S většími předškolními dětmi rozvíjíme předmatematické dovednosti, řešíme úkoly, porovnáváme a doplňujeme. Dvakrát v týdnu vyžíváme SchoolBoard i k logopedické prevenci. Je pro nás optimální, že je toto zařízení mobilní a můžeme jej proto využívat podle dané situace. Nemáme srovnání s jiným zařízením, např. interaktivní tabulí, protože jsem se prozatím vyhýbaly modernější technice ve výuce a upřednostňovaly jsme klasickou výuku, ale pokrok jde vpřed a my chceme dětem nabízet to, co je baví a je jim blízké. 

Kolektiv učitelek z Mateřské školy Háj u Duchcova

Mateřská škola Benešov, Pražského povstání

Interaktivní displej SchoolBoard zpestřil proces vzdělávání našich dětí. Pro malé děti je odměnou hra s Krtečkem, ty starší už chtějí řešit složitější úkoly. Ty nám nabízejí programy Barevné kamínky, které potřebujeme ještě dokoupit. O SchoolBoard se dělí celkem 5 tříd, takže každá třída má rezervovaný jeden den v týdnu. Zatím je to pro nás dostatečně vyhovující.

Děti se vždy těší na práci s displejem a nemají sebemenší problém s pochopením zadaných úkolů. To dokazuje, že ovládání je opravdu intuitivní a pro dnešní děti přirozené. Věříme, že SchoolBoard poskytne dětem základ pro digitální vzdělávání, které je čeká na základní škole. Srovnat s jiným přístrojem SchoolBoard nemůžeme, dosud jsme žádný jiný neměli. A zatím se zdá, že jsme si vybrali dobře. 

Helena Studničková, ředitelka MŠ “Úsměv”, Pražského povstání, Benešov

Centrum pro děti s PAS Ostrava, Nábřeží SPB

V našem centru ABC je SchoolBoard velkým přínosem. První výhodou je jeho mobilní podstavec, v případě potřeby si ho přesuneme na místo, kde potřebujeme, nebo ho odstraníme mimo dosah dětí úplně. Pracujeme s ním v podstatě jako s velkým PC. Využíváme ho ve všech terapeutických skupinách, pro děti s autismem, sourozence a rodiče. SchoolBoard pracuje bez problémů, je rychlý, má hodně vstupů na flash, připojení externích počítačů, datových kabelů.

Trošku nám tam nyní chybí vestavěná kamera, ale propojili jsme ho s notebookem a pořádáme videokurzy pro rodiče. Lektor mluví krásně z SchoolBoardu a rodiče jsou nadšení. Také jsme zde instalovali program pro alternativní komunikaci dětí s autismem, Symwriter, a děti si můžou vizualizovat různé situace, nebo jen psát s porozuměním. Vzhledem k velikosti našich prostor je SchoolBoard pro nás ideálním zařízením.

Pavlína Dohnalová, DiS., ABC, o.p.s, Nábřeží SPB, Ostrava

Mateřská škola Jestřábí Lhota

S SchoolBoardem jsme spokojeni včetně nainstalovaných Barevných kamínků. Výukové programy splňují naše požadavky i požadavky RVP. Velkou výhodou je, že vše, co potřebuje paní učitelka k práci se zařízením, je nainstalované, nepřipojuje notebook, reproduktory… Pro děti je velkou výhodou nastavitelná výška a žádné clonění dataprojektoru. Děti s nadšením vítají zpestření tématických celků a my jim přiměřenou formou nabízíme možnost práce s moderní technologií.

Bc. Romana Balounová, ředitelka MŠ Jestřabí Lhota, okres Kolín

Mateřská škola Olomouc, Dělnická

Po předchozích dobrých zkušenostech jsme zakoupily již druhé zařízení. Hlavní přednosti SchoolBoardu: zpestření tematického bloku, větší soustředěnost dětí, možnost vstupu svých materiálů (flash disk), pro děti zefektivnění edukační práce, prověření dosažených vědomostí, využití grafomotoriky (po vytisknutí k založení do diagnostik a portfolií dětí), předinstalovaný OS Windows, výukové programy splňující požadavky všech oblastí RVP, po instalaci nezávislost na internetovém připojení.

V porovnání s interaktivní tabulí se jedná o jednoznačně lepší produkt. SchoolBoard můžeme díky mobilitě využít v různých třídách, má super výškově nastavitelný stojan (u interaktivní tabule děti nedosáhnou na obrázky ve vyšších polohách prstem). IT tabule vyžadovala nutnost propojení přes notebook a často docházelo ke clonění zavěšeným dataprojektorem. Pro zasmání: 3-letý chlapeček pomačkal co se dalo, jiný řekl: „Tys to pokazil!“ a ten 3letý odpověděl: „Ne, to se načítá, víš“. 

JIndřiška Řeháčková ředitelka MŠ Barevný svět, Olomouc

Základní a mateřská škola Jiřice

S interaktivním displejem SchoolBoard jsme velice spokojeni. Předškolní děti ho používají k sestavování a doplňování obrázků, k vypravování podle obrázků, děti se učí orientaci v prostoru, barvy, počet, geometrické tvary, písmena, hlásku na začátku a na konci slova. Hrajeme pexeso, zpíváme a kreslíme podle fantazie. Mladší děti ho využívají ke kreslení, zpívání a k tančení.

Dana Jůzlová, vedoucí MŠ, ZŠ a MŠ Jiřice

Mateřská škola Hrušky

Na interaktivní tabuli SchoolBoard pracujeme téměř každý den. Využíváme ji jak při logických hrách nainstalovaných programů na této tabuli, tak i při vyhledávání na webových stránkách k našim tématickým činnostem. Vyhledáváme na různých internetových stránkách: Youtube (písničky a tanečky), Google (obrázky – kreslené i fotografie), Wikipedie (poznatky o zvířátkách a pro nás neznámých slovech), Google Earth (planeta Země, naše vesnice z Vesmíru apod.) Patří tak již neodmyslitelně k naší práci a zpestřuje nabídku možností výuky pro děti v naší MŠ.

Poláchová Jana, ředitelka MŠ Hrušky

Mateřská škola Nová Pasířská, Jablonec nad Nisou

I. třída
Multiboard používáme s dětmi často při plnění úkolů v týdenním plánu. Děti tato činnost velice baví, zejména “Barevné kamínky”, a oceňují okamžitou zpětnou vazbu. Z pozice učitelky oceňuji propojení tiskárny s SchoolBoardem, využívám nabídky pracovních listů. Dále pak díky internetovému připojení využívám informace k výuce, např. vysvětlení českých lidových tradic a zvyků (Vánoce, Velikonoce a jiné). Multiboard využíváme také pro pouštění pohádek, výukových a naučných filmů.

II. třída
Na interaktivním displeji SchoolBoard oceňujeme především:
Jednoduché ovládání
Dobré výukové programy, zábavné pro děti, velkou oblibu mají Barevné kamínky (matematická pregramotnost, slabiky…)
Výhoda obrazového materiálu – s využitím internetu možnost reagovat okamžitě na dotazy a přání dětí k daným tématům
Velká výhoda mobilnosti IT, že je na pojízdném stojanu
Velké plus je servis – rychlý, výborná komunikace a ochota

Ivana Novotná, ředitelka MŠ Pastelka, Jablonec nad Nisou, Nová Pasířská

Mateřská škola Vlachovice

Jsme trojtřídní vesnickou mateřskou školou na jihovýchodě Valašska. Již šest let využíváme ve třídě nejstarších dětí interaktivní tabuli. Za dobu jejího používání jsme zjistily její klady ale i její nedostatky při práci s dětmi. Proto při pořizování nové IT do MŠ jsme řešily především možnost jejího využití i v jiných prostorách školy a možnost skupinové práce dětí. Při výběru z dostupných nabídek nás nejvíce oslovila tabule SchoolBoard EDU 65“, která splňuje naše požadavky.

Je na pojízdném stojanu, takže ji mohou využívat i jiné třídy, má až dvacet současných dotyků – využíváme spolupráci až čtyř dětí najednou. Navíc oceňujeme možnost tisku vypracovaných pracovních listů a obrázků dětí z nainstalovaného programu EasiNote.

Práce s SchoolBoardem děti baví, je to skutečně výborná pomůcka pro zpestření práce s dětmi. 

Mgr. Hana Sporková, ředitelka Mateřské školy Vlachovice

Mateřská škola Paskov, Místecká

V naší mateřské škole využíváme SchoolBoard od listopadu 2018 a velice rychle se stal naším pomocníkem při vzdělávání dětí. Oproti klasickým interaktivním tabulím (máme je v některých třídách v MŠ) vidíme největší výhodu v tom, že již k SchoolBoardu není zapotřebí dalšího zařízení jako je např. notebook, projektor, spousta kabelů na propojení. Funguje jako velký tablet na stojanu, takže si ho můžeme přesunout, kde je právě zapotřebí.

Ke vzdělávání využíváme nejčastěji výukové programy Barevné kamínky, díky kterým s dětmi během chvíle procvičíme spoustu vzdělávacích oblastí zábavnou a nenásilnou formou. K dalším oblíbeným aktivitám na tabuli patří využívání vzdělávacích aktivit z internetu, promítání videí, pouštění písniček a nesmíme zapomenout ani na kreslení na tabuli, kdy si děti mohou své výtvory také vytisknout.

Mgr. Jarmila Petrošová, ředitelka MŠ Paskov, Místecká

Mateřská škola Černošice, Pod Ptáčnici

Modrá třída:
Multiboard umožnil u nás v MŠ rozšířit aktivity pro děti a určitě zlepšil podmínky pro rozvoj digitální gramotnosti a informatického myšlení, které je v dnešní době nezbytné. Programy Barevné kamínky nám pomáhají rozvíjet myšlení, koncentraci a celkovou připravenost do ZŠ.

Žlutá třída:
Multiboard využíváme každý den. Děti si velmi rády kreslí v programu EasiNote a také často plní úkoly z Barevných kamínků a jiných programů. Při řízené činnosti jej používáme jako didaktickou pomůcku k názorné výuce. Často využíváme YouTube pro ukázky dokumentárních cyklů, písní, ale také občas pouštíme dětem pohádky před odpočinkem nebo k danému tématu.Díky přístupu k internetu nám MutliBoard usnadnil a obohatil přípravy. Jsme velmi spokojené.

Alena Kubáňová, ředitelka MŠ Barevný ostrov, p. o., Pod Ptáčnicí, Černošice